Szolgáltató adatai
Webáruház üzemeltető: Exoterium Hungary Kft.
Székhely: 1149 Bp., Nagy Lajos király útja 183.
Postai cím: 1149 Bp., Nagy Lajos király útja 183.
E-mail cím: infoallatuzlet@gmail.com
Telefonszám: +3630 0171 495
Cégjegyzékszám: 01-09-195537
Adószám: 25027552-2-42
2. Tárhelyszolgáltató neve: Shoprenter.hu Kft
székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129
e-mail címe (központi): info@shoprenter.hu
3. Felhasználás feltételei
3.1. Szerzői jogok
Honlapunk teljes egésze, beleértve a szövegeket, képeket, grafikai elemeket, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így azt a tulajdonos kifejezett engedélye nélkül kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
A weboldalunkon szereplő logók, vagy egyéb márkajelzések annak jogos tulajdonosához tartoznak.
3.2. Felelősség
Felhasználó a honlapot kizárólag saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
4. A webáruházban/szolgáltatónál történő vásárlás, információ
4.1. Általános információk:
Rendeléseket csakis és kizárólag a Webáruházon keresztül lehet leadni; e-mailben és telefonon keresztül nem tudjuk elfogadni!
Telefonon és e-mailen csak a rendeléssel kapcsolatos információkat tudunk adni.
Amennyiben kérdése merülne fel a rendelésével kapcsolatosan, lehetőség szerint az e-mailes kommunikációs csatornát válassza, mert a megrendelési állományban utána kell néznünk és csak utána tudunk érdemi választ adni. Törekszünk arra, hogy a válaszadás a lehető leggyorsabb legyen, de maximum 24óra.
Reklamációt, mennyiségi, minőségi kifogást, hibás termék csereügyintézését, hiányos rendelési panaszt CSAK email-ben, azaz írásos formában áll módunkban kezelni. Amennyiben kifogással szeretnél élni, úgy azt levélben a bizonyítékok csatolásával teheted meg. Az esetet ezután kivizsgáljuk és írásban válaszolunk észrevételedre. Kérünk, NE telefonon keress minket panaszos üggyel kapcsolatban!
4.2. Vásárlás regisztráció nélkül.
Természetesen regisztráció nélkül is lehet vásárolni webáruházunkban, ebben az esetben minden esetben meg kell adni a vásárláshoz és a szállításhoz szükséges adatokat. Kérjük, a megrendelés elküldésekor fogadja el az általános szolgáltatási feltételeket.
4.3. Vásárlás regisztrációval:
A legkényelmesebben regisztrációval vásárolhat. A már regisztrált partnereink a megadott felhasználói névvel és jelszóval bármikor újra bejelentkezhetnek. A regisztráció mindössze 2 percet vesz igénybe és csak egyszer szükséges a vásárláshoz szükséges adatokat megadni:
· az Ön neve + esetleg cégnév (SZÁMLÁZÁSI NÉV),
· címe (SZÁMLÁZÁSI CÍM),
· és e-mail címe, telefonszáma a kapcsolattartás érdekében.
Fiókjához felhasználói név és jelszó is szükséges a mindenkori bejelentkezéshez.
A számlázási és szállítási cím természetesen eltérhet egymástól. Ez esetben a szállítási címet is indokolt megadni, hogy rendelését pontosan tudjuk teljesíteni. Amennyiben regisztrációkor problémát tapasztal, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak.
4.4. Személyes adatainak módosítása:
Személyes adatait – a bejelentkezést követően – bármikor módosíthatja. Ha esetleg elfelejti jelszavát, vagy felhasználói nevét, a bejelentkezéskor használt e-mail cím segítségével az adatok pótolhatók. Fontos, hogy a megrendelés elküldésekor az aktuális szállítási cím és a számlázási adatait is tüntesse fel, mivel a kiszállítás és a számla kiállítása is ezen adatok alapján történik. Kérjük, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a kiszállítást végző futár napközben is el tudja érni Önt – ez lehet akár az Ön munkahelye is.
4.5. Árak:
A termékeink mellett feltüntetett árak minden esetben bruttó vételárak, melyek az általános forgalmi adót is tartalmazzák. Webáruházunk időszakosan kuponkódokat/ akciókat biztosít a REGISZTRÁLT vásárlóknak, melyek csökkenthetik a termék(ek) vételárát. A kódot kosárbalépés után tudja érvényesíteni, azonban a kedvezmények nem összevonhatóak!
4.6. Megrendelés folyamata:
Válassza ki a megvásárolandó termékeket. Egyes termékeknél szín és méretválaszték is elérhető. Kérjük ezt is kívánalmainak megfelelően válassza ki. A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból ismerhetők meg. Az árucikkek mellett található fotók kisebb mértékben eltérhetnek az áru tényleges színétől vagy kivitelétől. Virtuális bevásárló kosarába a "Kosárba tesz" gombbal helyezheti az árukat. A kosárba helyezéskor új ablakban jelzi a webáruház, hogy bekerült a kosárba és választhat hogy tovább vásárol vagy a kosár megjelenítésével áttekinti azt.
A kosár áttekintésekor még mindig változtathat a megrendelendő áruk mennyiségén vagy akár ki is veheti a kosárból. Amennyiben rendelkezik promóciós kuponnal, úgy azt is jelezheti a webáruháznak.
Szállítási és fizetési mód megadása után a "Megjegyzések ..." beviteli mezőben jelezhet felénk a megrendeléssel kapcsolatosan. A jelen ÁSZF elfogadása után a "Megrendelés megerősítése" gombra kattintva elindította a megrendelést amin a webáruház felületén már nem tud módosítani (eddig a pontig tud bármilyen adatbeviteli hibát, elírást javítani).
A megrendelés végső kimenetén megköszönjük a megrendelést.
4.7. Visszaigazolás:
A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt (kérjük SPAM mappáját is ellenőrizze), melyben jelezzük, hogy a rendelése megjelent a rendszerünkben. Ez a visszaigazolás nem jelenti azt, hogy a rendelését biztosan teljesíteni tudjuk. Ezt követően a kiszállítással (áru átvételével) kapcsolatosan mindenképpen fog kapni újabb írásbeli értesítéstA kiszállítást végző futár a kiszállítás előtt telefonon keresni fogja Önt.
Ha a visszaigazolást tartalmazó e-mail üzenetben adatbeviteli hibát vél felfedezni, kérjük jelezze az ügyfélszolgálatunkon a rendelési szám megadásával.
4.8. A szerződés létrejötte:
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés magatartási kódexre nem utal. A megrendelés elküldésével Fogyasztó kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat illetve esetleges szállítási díjat személyes átvételkor kiegyenlíti. A weboldalon megjelentetett árak bruttó darabárak, a szállítási költségeket nem tartalmazzák. A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével, valamint annak az "allatuzlet.hu webáruház" e-mail által történő visszaigazolásával távollévők közötti szerződés jön létre Exoterium Hungary Kft. (Adószám: 25027552-2-42), mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Fogyasztó között. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
4.9. A szerződés iktatása:
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
4.10. Számla:
A Szolgáltató minden esetben papíralapú számlát állít ki. A papíralapú számlát a rendelt termékekkel együtt bocsátja a Felhasználó rendelkezésére. Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie.
5. Áru átvétele, fizetési módok, szállítási határidő, szállítási díj:
5.1. Átvétel, szállítási határidő, szállítási díj
Webáruházunkban megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja ki,a megadott szállítási címre. Személyes átvételre nincs lehetőség. A rendelést követően terméket legkésőbb a megrendelést követő 3. napon átadjuk a futárszolgálatnak, amely a következő 2.-3.munkanapon szállít a megadott címre. Ön tehát a megrendeléstől számítva legkésőbb 8 munkanapon belül megkapja az árut.
Amennyiben a termék nincs a megadott színben vagy méretben raktáron, értesítjük, mikor várható érkezése, esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, még a szállító cég alkalmazottjának jelenlétében kérje a csomagolás kibontását, győződjön meg róla, hogy a termék nem szenvedett-e sérülést, hiánytalanul megvan-e minden termék, vagy alkatrész, s ha nem, azt még a futár jelenlétében jegyzőkönyvben rögzítse, és azt a lehető legrövidebb időn belül írásban juttassa el hozzánk! Futártól való áruátvételt követően külső sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A futárszolgálattal történő szállítás díja: a csomag mérete és súlya alapján kerül meghatározásra, kiegészülve az esetleges kényelmi szolgáltatások - pl. utánvét, kézbesítés meghatározott napon, stb. - díjaival.
Maximális súly 40kg/ csomag, maximális méret: 115 x 50 x 50 cm.
Bizonyos termékeket - mint például a Lignocel, terráriumi/ akváriumi talajok stb. - a méretük és/vagy súlyuk miattcsak korlátozott mennyiségben tudunk egy csomagban feladni, ezért több darab rendelése esetén a pénztárfolyamatban előzetesen feltüntetett szállítási ár változhat! Ilyenkor mindenképp felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval mielőtt kiküldenénk a csomagot és egyeztetünk a pontos szállítási díjról.
- Belföldi házhoz szállítás díjai:
0-10 kg: 1.790 Ft
10-25 kg: 2.550 Ft
20-40 kg: 4.250 Ft
Utánvét kezelés felár: a rendelés össz bruttó értékének 0,5%-a
- Ingyenes kiszállítás: 50.000 Ft feletti vásárlás/ csomag esetén (a vásárolt áru bruttó értéke, szállítási díj nélkül)
5.2. Fizetési módok:
A megrendelt termékeket az átvételtől függően a következő módon fizetheti ki:
1. Utánvétes fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával vagy csomagautománál.
2. Átutalással: ha ezt az opciót választja, kérjük várja meg a vásárlási folyamat során megadott e-mail címére érkező levelünket az e-számlával. Az e-számla kiállítása 24 órán belül történik. Amennyiben a megrendelt termék bármelyikével kapcsolatban szállítási probléma (páldául készlethiány) merülne fel, választ-mailünkben jelezzük és egyeztetünk a megrendelésével kapcsolatban. Az e-számla minden szükséges adatot tartalmaz az átutaláshoz, amennyiben mégis kérdése vagy nehézsége merülne föl, elérhetőségeinken szívesen állunk rendelkezésére: infoallatuzlet@gmail.com.
6. Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlása
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján szerződéstől a Fogyasztó indokolás nélkül elállhat.
Fogyasztó a szerződés megkötésének és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát ebben a pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetnél a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként kell postára adnia, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett postai címére (nem postán vagy csomagponton maradó csomagként) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel vagy nem a levelezési címre visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek annak okán merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ebben az esetben Szolgáltató az értékcsökkenés megtérítését követelheti. Fogyasztó köteles a terméket eredeti csomagolásban visszaküldeni. Fogyasztó nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a vásárlást igazoló eredeti számlát nem tudja felmutatni/visszaküldeni.
6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
- Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
- Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
- Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
- Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl: állati tápok).
- Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
7. Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
A webáruház az általa eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal.
Az Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben (a továbbiakban: Ptk.) és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadóak.
4.3. Webáruház nem vállal felelősséget 3. fél (futárszolgálat) által elkövetett gondatlan kézbesítésért. Amennyiben az áru sérülten érkezik, azt haladéktalanul jelezni kell a futárszolgálat felé (GLS).
Hibás tartós fogyasztási cikk esetén kérnénk a terméket jótállási időn belül telephelyünkre visszajuttatni postai úton, vagy futárszolgálattal (1149 Nagy Lajos király útha 183). A hiba okát 3 munkanapon belül kivizsgáljuk, és fogyasztó részére írásban visszajelzünk a termék javíthatóságát / cseréjét illetően. Minden esetben első lépésben a terméket javítjuk vagy javíttatjuk, amennyiben ez nem lehetséges, úgy ugyanolyan típusra cseréljük. Amennyiben a csere nem megoldható (készlethiány, hibás széria, más eset miatt), úgy lehetőség szerint, egyeztetve a vásárlóval egyéb, hasonló termék alternatíváját ajánljuk fel. Ha nincs olyan alternatíva, mely fogyasztó számára elfogadható, úgy a termék árát megtérítjük és a hibás terméket visszavesszük.
Hibás vagy sérült termék visszajuttatásáról Vevő köteles gondoskodni, ideértve annak költségét, az újraküldés díja valóban sérült vagy hibás termék esetén Webáruház felelőssége és költsége. Amennyiben a termék nem volt sérült vagy hibás, úgy Webáruház a mindenkori szállítási költséget felszámolja újraküldés esetén.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő 1 év elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
7.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása szerint – az 6.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Az Eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal.
Tartós fogyasztási cikkek esetén a pontos jótállási információkat csomagolásban lévő jótállási jegy tartalmazza.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok az 6.1. és a 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Exoterium Hungary Kft.
Levelezési cím: 149. Bp., Nagy Lajos király útja 183
E-mail cím: infoallatuzlet@gmail.com
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 25 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára /Vitás esetekben mindkét félnek békéltető testületi eljárásban való együttműködési kötelezettsége van./:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
Online vitarendezési platform:
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.
Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Adatvédelem:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Fogyasztóvédelmi hatóság:
A fogyasztók a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatal fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelenthetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/
9. Adatvédelem
A webáruház használata során az Exoterium Hungary Kft. (allatuzlet.hu) rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Exoterium Hungary Kft.. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webszerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig rögzíti, amíg a Felhasználó nem kéri azok törlését. A webáruház böngészése során lehetőség lesz feliratkozni hírlevélre. Itt megadott adatait a nettaska.hu bizalmasan kezeli, feliratkozásával hozzájárul ahhoz, hogy adatait marketing kapcsolattartás, piackutatás, valamint ügyfélszerzés céljára felhasználjuk. A leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető e-mailben vagy telefonon.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az infoallatuzlet@gmail.com e-mail címen. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. trv. rendelkezései az irányadók.
10. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.
11. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
12. Egyéb
A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Exoterium Hungary Kft.. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Honlapunk működésével, a megrendeléssel és a szállítással kapcsolatosan felmerülő bármilyen kérdés esetén, elérhetőségeinken keresztül készséggel állunk mindenki rendelkezésére!