Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Jelenleg az alábbi fizetési módok érhetők el webshopunkban: Előre utalás: Az összeg beérkezése után indítjuk a rendelés feldolgozását. Utánvét: A futárnál fizethet készpénzben vagy bankkártyával a csomag átvételekor.

Dolgozunk azon, hogy a jövőben elérhetővé tegyük a banki átutalással történő fizetés lehetőségét is. Köszönjük a türelmét és megértését!

 

2. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A rendeléseket általában 2-6 munkanapon belül kézbesítjük, attól függően, hogy a termék a külső vagy a belső raktárunkban található.

 

3. Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunkat elérheti e-mailben a rendelesallatuzlet@gmail.com, vagy telefonon a [telefonszám] számon, hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 között.